aaa

aaa

joi, 6 martie 2014

Am spus ”Mă lepăd” și m-am lepădat

Acum o lună, pe când încă pufăiam în fiecare zi câte un pachet de țigări am hotărât să mă las de acest prost obicei și să încep să respir în sfîrșit aer curat fără țigări. Am zis că am destulă tărie de caracter să mă las de fumat doar că amânam în fiecare zi acel moment când nu voi mai băga în gură acele fumigenele. Ca să te lași de fumat de multe ori aștepți un careva motiv sau ocazie .. câteodată mai pui și câte un pariu dar mai poți fi și influențat din exterior, așa sa întâmplat și cu mine ... de fiecare dată când mă întâlneam cu prietenul meu îmi zicea.. ”băi da tare mai pute de la tine!!!”
Sincer să fiu în acele momente mă simțeam ca un boschetar, chiar dacă nu de mult timp ieșisem din duș și-mi pusesem pe mine haine curate...puțea din gură....și am început să nu deschid gura  sau dacă o deschideam puneam mâna la gură pentru a nu răspândi acel iz de țigări.

Ok, nu mai putea să continuie această stare de autonesuferire .. .și într-un moment am spus cu glas tare


Am auzit tot de la prieten că există o carte care a ajutat foarte multă lume să se lase de fumat și am zis că trebuie s-o citesc și eu...



Am citit cartea și .....URAAAA ...nu mai fumez în sfârșit...
Am făcut un mic calcul ... timp de o lună am economisit 600 lei ..cam atât cheltuiam în fiecare lună pentru aproximativ 30-35 pachete de țigări  .. interesant, dar pe an se fac 7200 lei asta e cam 400 euro. 

recomand tuturor aceasta carte cu un indemn
 Leapădă fumatul!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu